Pirm, Gruo
10 Nauji straipsniai

Akmenė. Kelionė po Kuldygą, smėlio urvus ir Ventspilį

Akmenės neįgalieji Latvijoje aplankė ne vieną gražų gamtos kampelį.

Bendruomenių veikla
Nustatymai

„Bičiulystei“ laiškelį atsiuntusi Albina Balodienė pasidalijo įspūdžiais apie turiningą kelionę į Latviją.

Gražų vasaros rytą pilnas autobusas pajudėjo nuo netoli Akmenės esančio neįgaliųjų draugijos pastato Latvijos link. Šiauliškė gidė Rasa labai vaizdžiai ir išsamiai papasakojo apie kiekvieną pravažiuojamą miestelį.

Pirmas sustojimas – Kuldygoje. Aplankėme miestelį, krioklius ir pasukome prie Riežupės smėlio urvų. Ne kiekvienas išdrįso lįsti į 10 metrų po žeme esantį urvą. Drąsiausieji, pasiėmę žvakes ir žibintuvėlius, leidomės į urvo vidų. Urvų savininkų palikuonė labai įdomiai papasakojo, iš ko susideda urvai, kas juos iškasė...

Aplankę urvus, pasukome į Ventspilį. Vos nuvykę į miestą, sėdome į laivą „Hercogs Jekabs“ ir plaukėme iki Baltijos jūros molo krašto. Paskui aplankėme garsiuosius Ventspilio gėlynus ir karvutes, pasigrožėjome inkarų alėja, siauruku nuvykome iki miesto mero Aivaro Lembergo „kepurės“ ‒ dirbtinai supilto žemių kalno.

Dėl užklupusios liūties iš Ventspilio išvykome šiek tiek ankščiau negu buvome planavę, bet daug naujo ir įdomaus sužinoję. Nuoširdžiai dėkojame Akmenės padalinio vadovei Vidai Veignorienei už smagią ir turiningą ekskursiją po Ventspilį.