K, Lap
10 Nauji straipsniai

Išvyka į sveikatingumo miestą

Birštone trykštantys mineraliniai vandenys – tikra dovana sveikatai.

LND naujienos
Nustatymai

Kaišiadorys:

„Bičiulystei“ laiškelį atsiuntusi Kaišiadorių rajono neįgaliųjų draugijos pirmininkė Stanislava Globienė pasidalijo turiningos kelionės įspūdžiais.

Nemaža grupė Kaišiadorių r. neįgaliųjų draugijos narių ir senyvo amžiaus žmonių buvome išvykę pasigrožėti Birštono kurortu. Diena pasitaikė saulėta ir šilta. Keliaujančiųjų nuotaika – puiki. Atvykę į Birštoną, pirmiausia susidomėjome vandens turizmu. Išsinuomoję pramoginį laivą „Romantika“, apie dvi valandas plaukiojome Nemunu. Aplankėme vaizdingiausias kurorto vietas, grožėjomės šios vietovės kraštovaizdžiu. Praplaukėme pro Nemuno ir Verknės santakoje esančią konglomerato uolą „Ožkų pečius“. Pasak laivo kapitono, žmonės nuo seno ją taip vadino, nes čia mėgo laipioti ir prieš saulę šildytis apylinkių ožkos. Didelė uolos dalis jau nubyrėjusi, bet jos aukštis dar įspūdingas. O aplinkui tokia ramybė ir tokia pakrančių žaluma! Upėje – nė bangelės, tik tyliai teškendamas pasroviui plaukė mūsų laivas. Pritilo net mūsų keliautojų balsai, nenorėjome trikdyti gamtos rimties. Atrodė, taip plauktume ir plauktume, krante palikę visus rūpesčius…

Išlipę į krantą, nuskubėjome į ,,Tulpės“ sanatoriją. Čia pasilepinome suomiškos ir turkiškos pirties šiluma, kontrastiniais dušais, gėlo vandens baseinu. Daugelis net pabandė nusileisti nuo baseine esančio kalnelio. Sūkurinėje vonioje mėgavomės masažo srovėmis.

Įspūdingas buvo ir pasivaikščiojimas basomis refleksoterapiniu taku, esančiu Kneipo sode. Iš pradžių ėjome švelnaus smėlio paviršiumi, paskui – įvairaus dydžio akmenimis, eglių šakų ir pušų kankorėžiais. Tai nemokama sveikatingumo procedūra kojoms, kuri labai pagerina kraujotaką, suaktyvina medžiagų apykaitą.

Birštono centriniame parke pasimėgavome (taip pat nemokamai) mineralinio vandens garais. Galėjome ilsėtis ir kvėpuoti ypač sveiku ,,jūrinio efekto“ oru, kurį skleidžia originalios architektūros mineralinio vandens garinimo bokštas. Išbandę inhaliacijas po atviru dangumi, pakvėpavome sveikatai naudingu mineralinio vandens prisotintu oru nuvykę į ,,Birutės vilą“, esančią Vytauto parke, mineralinio vandens paviljone. Viloje veikia mineralinio vandens baseinas, fontanėliai, vandens garinimo siena. Čia paslaugos taip pat nemokamos, jomis galima mėgautis ištisus metus.

Taip įdomu ir gražu Birštone, o diena per trumpa, kad spėtum viską apžiūrėti ir išbandyti, todėl visi pasižadėjome dar ne kartą čia sugrįžti.

Po ekskursijų niekada nejauti nuovargio ir dar ilgai spinduliuoji džiaugsmu, kai grįžęs matai kartu keliavusių žmonių akyse šypsenas ir išgirsti klausimą „Kur dar keliausime?“ Ir prašymą: „Nepalikite ir mūsų!“