Kas yra skelbimų rinkiniai „Facebook“ platformoje?
„Facebook“ reklamų rinkiniai neturėtų būti painiojami su skelbimų kampanijomis. Skelbimų rinkiniai yra skelbimų grupės, kurios turi tokį patį biudžetą, tokią pat optimizaciją ir trukmę kaip ir kampanija.
Skelbimų rinkiniai padeda įmonėms išbandyti naujas auditorijas, kad pamatytų, kuris skelbimas geriausiai veikia jiems, koks biudžetas veikia geriausiai ir kada tam tikra auditorija pamatys jų skelbimą. Kūrėjant šiuos skelbimų rinkinius, taip pat gaunate atskirus rodiklius kiekvienai auditorijai, todėl galite sureguliuoti skelbimą, kad jis geriausiai veiktų.
Skelbimų rinkinių kūrimas „Facebook“ platformoje
Skelbimų rinkiniai „Facebook“ platformoje gali būti puiki idėja jūsų Facebook socialinės strategijos dalis, kad gautumėte daugiau iš jūsų mokamų reklamų. Be jokio įvadinio žodžio, pereikime prie to, kaip sukurti skelbimų rinkinius „Facebook“ platformoje.
Svarbu pažymėti, kad prieš pradedant, turite apsvarstyti, kurį skelbimo padėjimą norite pasirinkti, taip pat kampanijos lygį. Kampanijos lygis „Facebook“ platformoje yra vieta, kurioje pasirinksite skelbimo tikslą, nustatyti savo tikslus. Pavyzdžiui, tarkime, jūsų skelbimo tikslas yra pritraukti lankytojus į svetainę, landingo puslapį ar programą, tuomet „Facebook“ platformoje pasirinktumėte „Eismo tikslas“ lygį.
Norėdami sukurti skelbimų rinkinį „Facebook“ platformoje, jums reikia turėti reklamų valdymo paskyrą. Reklamų valdymo priemonė yra universalus įrankis, skirtas kurti ir valdyti jūsų „Facebook“ ir „Instagram“ reklamas. Kadangi socialinių tinklų reklamos tampa vis labiau integruojamos į strategijas, „Meta Ads Manager“ yra dar vienas mechanizmas, leidžiantis jums reguliuoti ir paleisti savo socialinių tinklų reklamas.
Norėdami sukurti skelbimų rinkinį, tiesiog sekite šiuos žingsnius:
- Eikite į „Reklamų valdytoją“.
- Sukurkite kampaniją pasirinkdami +Sukurti.
- Įveskite norimą pavadinimą skelbimų rinkiniui.
- Priimant pagrindinį tikslą, galite tekti pasirinkti konversijos vietą, kur jūsų klientas yra arba kur jis atliktų pirkimą.
- Šio proceso metu turite nuspręsti, ar įjungti „dinamišką kūrybą“. Dinamiška kūryba paima daugialypį ir jūsų įrašo komponentus, tokius kaip vaizdo įrašai, vaizdai, veiksmai, tekstas ir t.t., ir juos sumaišo, kad jūsų skelbimas atrodytų ir skaitytųsi kuo geriau. Svarbu pažymėti, kad jei nuspręsite įjungti šią funkciją, negalėsite rankiniu būdu pritaikyti savo skelbimo šiame lygyje.
- Dabar laikas konversijos skyriui jūsų skelbime. Čia pasirinksite rezultatą, kurį norite pirmiausia pabrėžti, paspaudęs „Redaguoti“.
- Nustatykite norimą biudžetą.
- Pasirinkite „pradžios datą“ ir „pabaigos datą“. Taip pat galite spustelėti „rodyti daugiau“, kur galite pasirinkti skirtingas dienos laiko skelbimams. Tai galima tik pasirinkus visą biudžetą
- Pasirinkite savo auditoriją. Čia pasirinksite „pagalbinę auditoriją“, kur pridėsite Vietas, Amžių, Lytį, Detaliąją auditorijos pasirinktį ir kalbas. Būtinai pasirinkite „Išsaugoti šią auditoriją“, kad galėtumėte ją vėliau naudoti. Jei nenorite kurti pagalbinės auditorijos, galite pasirinkti „pasišalinimo auditoriją“.
- Galų gale pasirinksite skelbimo padėjimą. Galite pasirinkti „Advantage+ padėjimus“, kad sistema parodytų jūsų skelbimus ten, kur jie tikriausiai veiks geriausiai arba pasirinkti „Rankinius padėjimus“, kad rankiniu būdu pasirinktumėte skelbimų padėjimus.
💥 Atlikote savo pirmąjį skelbimų rinkinį „Facebook“ platformoje!
Koks skirtumas tarp kampanijos, skelbimų rinkinio ir skelbimo?
Paprastiausias būdas skirti kampanijų lygmenis dėl „Facebook“ reklamų yra tai, kad kampanijos sudaro vieną ar daugiau skelbimų rinkinių. Skelbimų rinkiniai sudaro vieną ar daugiau skelbimų. Kampanija yra didesnė nei skelbimų rinkiniai. Kampanija yra serija skelbimų rinkinių, kurie sukurti siekiant įgyvendinti vieną tikslą. Yra trys skelbimų lygiai: kampanija, skelbimų rinkiniai ir skelbimas. Piramidė yra kampanija, sudaryta iš skelbimų rinkinių, skelbimų rinkiniai, sudaryti iš skelbimų, ir tada vienintelis skelbimas.
Kodėl kurti skelbimų rinkinį?
Sukurdami skelbimų rinkinį galite sujungti kelis skelbimus, kurie turi vieną tikslą, biudžetą ir targetavimą, leisdami vartotojams A/B testuoti savo skelbimus. Tai reiškia, kad galite išbandyti skirtingus padėjimus, išsamiai analizuoti metrikas ir sukurti kuo tobuliausią skelbimą.
Skelbimų rinkiniai labai padeda, kai turite vienintelį tikslą, bet norite orientuoti žmones skirtingais elgesio ir charakterio bruožais, kad juos galėtumėte atskirai orientuoti skirtingais turiniu ir tekstu, kuris būtų asmeniškesnis kiekvienai grupei.
Šie skelbimai taip pat derina skirtingus medijos ir teksto variantus, kad būtų galima pamatyti, kuris geriausiai tinka jūsų norimoms auditorijoms. Pavyzdžiui, jei orientuojatės į jaunesnę auditoriją, galima atsižvelgti į dėmesio trukmę ir kartos pageidaujamą turinį.