Ligonių kasos gyventojus aptarnaus tik nuotoliniu būdu

Aktualijos
Nustatymai

Konsultuojame, komentuojame

Dėl griežtinamų karantino sąlygų ligonių kasos šalies gyventojus aptarnauja tik nuotoliniu būdu.

Valstybinė ligonių kasa prie Sveikatos apsaugos ministerijos (VLK) dar kartą atkreipia gyventojų dėmesį, kad labai daug su sveikata bei privalomuoju sveikatos draudimu susijusių klausimų galima išsiaiškinti bei išspręsti neišeinant iš namų – internetu arba telefonu. VLK tinklalapyje kviečiama naudotis šiomis internetinėmis paslaugomis:

  • pasitikrinti, ar esate draustas privalomuoju sveikatos draudimu (PSD);
  • sužinoti, kiek kainavo gydymas ir vaistai;
  • užsisakyti Europos sveikatos draudimo kortelę (ESDK)
  • pasitikrinti eiles gydymo įstaigose;
  • peržiūrėti ortopedijos įmonių sąrašus ir ortopedijos priemonių katalogus;
  • pasitikrinti savo vietą sąnarių endoprotezų, ortopedijos priemonių ir dantų protezavimo laukimo eilėse.

Naujausia paslauga, kurią ligonių kasos visiems apdraustiems Lietuvos gyventojams pasiūlė prieš kelias savaites – ESDK pakeičiantį sertifikatą susiformuoti savarankiškai ir parsisiųsti jį elektroniniu būdu – į mobilųjį telefoną ar elektroninį paštą. Tą padaryti galima 24/7 principu per išorinį VLK portalą (https://e.vlk.lt).

Visus rūpimus klausimus, susijusius su privalomuoju sveikatos draudimu, darbo valandomis taip pat kviečiama teikti telefonu (8 5) 232 2222 arba siųsti el. pašto adresu Šis el. pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį..

VLK ir „Bičiulystės“ inf.

 

Rėmėjai

dnt_puslapyje_pirmas