Garliava. Įspūdžių sėmėsi ekskursijoje

Garliavos neįgalieji Kėdainiuose pamatė daug naujo.

Bendruomenės balsas
Nustatymai

Angelė Stanislavavičienė dalijasi Garliavos neįgaliųjų draugijos narių išvykos į Kėdainius ir Kėdainių rajono Užupės kaimo bendruomenę akimirkomis.

Kėdainiuose išklausėme gidės pasakojimą apie kunigaikštį Jonušą Radvilą, mintimis ėjome jo gyvenimo takais. Lankėmės amatų dirbtuvėse. Buvome prie Radvilų nekropolio, kur yra palaidojimo sarkofagas su jo palaikais. Aplankėme evangelikų bažnyčią.

Valgėme naminių agurkų ledų su medumi, nusipirkome paragauti agurkų džemo. Pasukę Užupės kaimo link, aplankėme nuostabų piliakalnį, kur bendruomenė švenčia savo valstybines šventes. Grožėjomės nuostabiais mūsų krašto gamtos vaizdais. Tada važiavome susitikti su Užupės bendruomene, kuriai vadovauja Augenija Vaitkevičienė. Buvome labai šiltai sutikti. Visų mūsų vardu dėkoju už nuotaikingą priėmimą.

Apsilankėme Kėdainių krašto muziejaus padalinyje, kur susipažinome su talentingo medžio drožėjo Vytauto Ulevičiaus darbais. Drožėjas yra sukūręs 200 monumentalių medžio darbų, kuriuos galima pamatyti įvairiose Lietuvos vietovėse: Anykščiuose, Panevėžyje, Juodkrantėje ir t.t. Daug parodų surengta užsienyje.