Vilkaviškis. Poilsis Vištytyje

Neįgalieji iš Bartninkų grožėjosi Vištyčio apylinkėmis.

Bendruomenės balsas
Nustatymai

Laimutė Kandratienė „Bičiulystei“ parašė apie Bartninkų neįgaliųjų kelionę prie Vištyčio.

Grupė Bartninkų neįgaliųjų su vadove Snieguole Šūmakariene autobusu išvyko į Vištyčio regioninį parką. Kelionė žaliuojančiomis, kalvotomis ir miškingomis vietovėmis truko neilgai. Atvykę nuėjome prie didžiulio Vištyčio ežero, kurio plotas – 1700 ha, gylis – 50 m. Deja, Lietuvai priklauso tik nedidelė ežero dalis. Kitos dalys – Rusijoje ir Lenkijoje. Gėrėjomės ežero platybėmis, bendravome.

Aplankėme Vištyčio regioninio parko muziejų. Jo vadovė papasakojo miestelio istoriją. Vištytyje yra medinis aštuonkampis vėjo malūnas (1925 m.) ir molinė aliejaus spaudyk­la (1928 m.). Miestelis turi šv. Trejybės bažnyčią (1888 m.). 1988 m. atstatytas Nepriklausomybės paminklas.

Dalis keliautojų Vištyčio ežere plaukiojo pontoniniu laivu.

Artėjant vakarui, išvykome į namus. Pakeliui sustojome poilsiavietėje. Ant laužo moterys iškepė dešrelių, vaišinomės, dalijomės įspūdžiais.

Puikiai praleidome dieną, turiningai pailsėjome.