Šiaulių r. Edukacinė-pažintinė išvyka

Biržuose šiauliškiai apžiūrėjo unikalias karstines olas.

Bendruomenės balsas
Nustatymai

„Bičiulystei“ parašiusi Alma Jankauskienė pasidalijo įdomios kelionės įspūdžiais.

Saulėtą rugsėjo rytą grupelė Šiaulių r. neįgaliųjų draugijos Kairių padalinio narių išvyko į Biržų kraštą. Sodeliškio dvaro sodyboje mus pasitiko šeimininkė Neringa Linkevičienė.

Edukacinę ekskursiją „Grūdo kelias“ pradėjome nuo autentiškos Aukštaitijos sodybos. Į ansamblį įeina pirtelė, klėtis, kalvė, rūsys, tvartas, gyvenamasis namas. Visi pastatai apstatyti senoviniais daiktais. Sodyboje atstatytas vienintelis Lietuvoje veikiantis malūnas.

Dviejų galų gyvenamajame name vyko edukacija: kepėme duoną, ragavome naminio alaus, gaminamo pagal senovines tradicijas. Kiekvienas gavome po tešlos gabalėlį ir turėjome suformuoti po duonos kepaliuką. Kol ji kepė, pasižvalgėme po dvaro kiemą, malūną, pasukome į senovinių automobilių muziejų. Jame pamatėme garo traktorių, autobusų, sunkvežimių, motociklų, specialiosios paskirties technikos bei sovietinių laikų automobilių kolekcijas. Grįždami į sodybą aplankėme žolę rupšnojančius elnius, danielius, muflonus, alpakas ir vienišą asiliuką.

Šeimininkė pakvietė pietų. Mūsų laukė skanūs rūkyti elnienos gaminiai ir troškinys, garavo karšta žolelių arbata. Papietavus šeimininkė Neringa visiems išdalino po duonos kepaliuką. Vėliau vykome į Kirkilų apžvalgos bokštą, Karvės olą, pasigrožėjome Biržų apylinkėmis.