K, Lap

Bendruomenių veikla
Nustatymai

Kalvarija:

Kalvarijos savivaldybės neįgaliųjų draugijos pirmininkė Daiva Rentelytė su „Bičiulystės“ skaitytojais pasidalijo turiningai organizacijos narių praleistos vasaros įspūdžiais.

Amatų būrelio narės prie savo „išausto“ floristinio kilimo.

Kalvarijos savivaldybės neįgaliųjų draugijos nariai vasarą pradėjo Lietuvos pajūryje. Kaip ir visi Lietuvos poilsiautojai, džiaugėmės jūros teikiamais malonumais, gražia gamta ir geru oru. Šventojoje ne tik ilsėjomės, bet ir vykdėme Kalvarijos savivaldybės finansuotą visuomenės sveikatos projektą tema ,,Psichikos ligos“. Psichologė Gražina Alminaitė-Vaivadienė surengė paskaitą apie psichikos sveikatą, stresą ir jo valdymo būdus. Išmokome atpažinti savo emocines būsenas ir konstruktyviai spręsti problemas, kad išsaugotume psichologinę pusiausvyrą.
Šiemetinė mūsų vasara buvo paženklinta kelionėmis. Mažomis grupelėmis leidomės į ekskursijas po Lietuvą. Aplankėme gražiuosius Druskininkus, vieno geriausių Dzūkijos skulptorių Antano Česnulio drožinių sodybą, kilom Lynų keliu, apžiūrėjome „Snow areną“, plaukėme laivu į Liškiavą, kopėme į Merkinės apžvalgos bokštą. Rimties sėmėmės Liškiavos, Druskininkų bažnyčiose, Merkinės piramidėje, Kryžių kalne Šiauliuose, Tytuvėnų, Pažaislio vienuolynuose, Merkinės piramidėje, Pivašiūnų atlaiduose. Rumšiškių muziejuje sugrįžome į praeitį, grožėjomės Naisiuose įsikūrusio Baltų dievų muziejaus skulptūromis.
Nedidelė grupelė draugijos narių ilsėjosi Jurgežerių stovykloje ,,Gintaras“.
Vasarą užbaigėme tradicinėje miesto šventėje „Šypsausi savo kraštui“. Amatų būrelio moterys Valerija Rašimienė, Veronika Raškauskienė, Aldona Dzedulevičienė ir Ona Belevičienė audė floristinį kilimą tema „2016 m. bibliotekų metai“. Gerai nusiteikę nekantriai laukiame kitos vasaros.