Turininga kelionė į Anykščius

Rietavo neįgaliųjų draugijos nariai prie Puntuko akmens.

Bendruomenės balsas
Nustatymai

Rietavas:

Linos Laurinaitienės „Bičiulystei“ atsiųstame laiškelyje – įspūdžiai iš įdomios pažintinės kelionės.

Būrelis Rietavo savivaldybės neįgaliųjų draugijos narių buvome išvykę ilgai laukton kelionėn į Anykščius. Mus čia pasitiko turizmo ir informacijos centro gidė. Aplankėme Antano Baranausko klėtelę. Pažiūrėjome šios klėtelės pastatymo 90-mečiui sukurtą filmuką, pasakojantį apie A. Baranausko gyvenimą.

Apžiūrėjome Apaštalo evangelisto Mato bažnyčią. 79 metrų šventovė – aukščiausia Lietuvoje. Užlipome į bažnyčios bokšto aikštelę. Iš jos atsiveria nuostabi Anykščių apylinkių panorama.

Aplankėme Arklio muziejų. Čia pristatomi įvairūs amatai: darbuojasi audėja, keramikė, duonos kepėja, kalvis, medžio drožėjas. Buvome ir Jono Biliūno sodyboje-muziejuje.

Galiausiai patraukėme į medžių lajų taką. Pasižvalgėme po A. Baranausko aprašytą Anykščių šilelį. Gidė papasakojo lajų tako atsiradimo istoriją. Jis – pirmas toks Rytų Europoje. Paskui pakilome į 34 metrų aukštyje įrengtą apžvalgos aikštelę. Aplankėme antrą pagal dydį Lietuvos riedulį – Puntuko akmenį.

Užsukome ir arbatinę „Arbatos magija“. Vaistažolių guru Ramūnas papasakojo apie Anykščių krašte augančias gydomąsias žoleles. Ragavome įvairių žolelių mišinių arbatos, gilių kavos.

Vakarop, nors ir pavargę, bet kupini įspūdžių, gerai nusiteikę grįžome namo.