Šilutė. Aplankė Brandenburgo žemes ir Saksoniją

Į Vokietiją važiavo didelis būrys šilutiškių.

Bendruomenės balsas
Nustatymai

Šilutės rajono neįgaliųjų draugijos narė Aldona Petkienė „Bičiulystei“ rašo apie įspūdingą šilutiškių kelionę.

Dar saulei nepatekėjus, ankstyvą rytą, 53 Šilutės rajono neįgaliųjų draugijos nariai išvyko į 4 dienų pažintinę kelionę per Lenkiją į Vokietiją. Pirmiausia susipažinome su žemutinės Silezijos sostine Vroclavu, kuris įsikūręs prie Oderio upės. Pasivaikščiojome seniausioje miesto dalyje Tumski saloje, kurioje stovi gotikinė Šv. Jono Krikštytojo katedra, apžiūrėjome universiteto pastatus, Šv. Elžbietos bažnyčią, pasigrožėjome senąja Rotuše. Vėliau pasukome Vokietijos link, kur laukė nakvynė. Prabudome smagūs, pailsėję. Kelionę tęsėme vaizdingomis Drezdeno apylinkėmis. Maršrutas driekėsi palei didingą Elbės upę. Atvykę į Ratheino uolų ir akmeninių sienų labirintus, grožėjomės nuostabia Vokietijos gamtos panorama.

Trečią dieną išvykome aplankyti „Pasaulio sodų“. Tai nuostabus laisvalaikio parkas 21 ha plote. Susipažinome su kinišku, japonišku, itališku sodais. Čia tik­ras rojus gamtos mėgėjams.

Vėliau laukė ekskursija po Berlyną: pagrindinė Rytų Berlyno Aleksandro aikštė, Televizijos bokštas, Brandeburgo vartai, Reichstagas, miesto istoriją menanti bažnyčia imperatoriui Vilhelmui atminti.

Už nuostabius įspūdžius, kuriuos patyrėme kelionėje, už linksmą ekskursiją dėkingi organizatorei draugijos pirmininkei Laimai Micienei, visą kelionę mus globojusiai grupės vadovei Zinaidai Mikelionis bei „Aisčių“ kelionių organizatorių gidei Valerijai ir vairuotojams.